Tuesday, June 12, 2012

Mooramees on oma töö teinud


Elu on tervik. mida terviklikumalt me suudame seda edasi anda seda tervemad me oleme ja seda terviklikumalt suudame me seda edasi anda.Tükeldamata aines, ajas, kohas ... jne ...
Ja kevadest ongi saanud märkamatult suvi jahedavõitu, aga ikkagi suvi. Eksamikarusell hakkab tasa ja targu oma tuure maha käima - ka esimesed riigieksami tulemused on jõudnud juba koolidesse rõõmustamaks aga vahel ka kurvastamaks abituriente.
Reedel oli siis see kardetud põhikooli matemaatikaeksam. Eksam nagu eksam ikka, võib - olla varasemate aastatega võrreldes hästi töömahukas. Ebatraditsiooniline oli murdvõrrandui abil lahenduva tekstülesannete sattumine valikülesannete hulka.
Kuis siis läks? Tahtsin ja lootsin - ikka nii väga väga tahtsin, aga paraku kukkus välja nagu alati. Üks mu poistest ei jõudnudki kohale - ju oli vedurijuhi kell vale ja rong sõitis nina eest ära. kahjuks üks mu poistest pidi maitsma ka kaotuskibedust, kuid eks ka negatiivne kogemus nii mõnigi kord rikastab elu. Õnneks on nendel mehepoegadel võimalus ka korduseksamiks ja loodame parimat.

Laupäeval sai Pärnus käidud külas sugulastel ja ka Greetele lõpukleidiriiet ostmas. Pühapäev kulus jällegi sellele mammutprojektile, mis sai nüüd siis ka heakskiidu. Kirjutasin faceboocis:

Täna sain siis suure asjaga ometi valmis. Elektrooniline füüsika 1. kursus gümnaasiumile "Füüsikalise looduskäsitluse alused" Põhitöö kõrvalt selline projekt võttis hulga aega ja närvi. Olin juba loobumas, kuid mul pole tavaks alla anda. Saatuse irooniana - olen selle autor mina, ilma isegi nooremõpetaja kutseta ühe väikese maagümnaasiumi bioloogist füüsikaõpetaja.

Esmaspäev hommikul füüsika eksamieelne konsultatsioon ja lõunast siis õnnitlema üht oma noort sõpra, kellele võtsin kaasa parima mida eales selleealine noormees oodata võib.
Täna teisipäeval siis füüsika koolieksam ja nagu faceebookis kirjutasin:

Füüsika koolieksamid siis tehtud :D - kaks väga head, neli head, neli rahuldavat hinnet. Ühel noormehel kahjuks ebaõnnestus. :( Riigieksamitegijaid 2 aga nendest ei tea kahjuks veel midagi :(




Õpilased kirjutavad sõnumites:


jess  tänan teatamast  jõudsin alles koju ja sul juba kontrollitud, käbe oled 


Ma olen väga õnnelik selle üle!Kuidas see ütlus oli,kui oli vaja eksamit valida?Usalda jumalat ja õpetaja Metsmad;)AITÄHH!!!



Olen neljaga vaga rahul sest oleksin mingi teise eksami teinud ei oleks mul nii hästi läinud. Te ei valmistanud mulle pettumust! Olete vaga vastutuleilik ja hea õpetaja! 




Suured tänud Teile!







  • supper... kusjuures ma ei ole su sõnumit näinud
  • aga aitähhhh Õpetaja






Sellised momendid annavad tohutu energia ja jõu edasi elada ja on mille nimel edasi võidelda







Ja hakkavadki asjad koomale saama, eilsest ei ole ma ka enam Juuru kooli õpetajate listi liige ja viimane tööpev on reedel. Mooramees on oma töö teinud.

  • Kõik, mis särab, ei ole veel kuld. 

  • Tahtsin paremat, aga välja kukkus nagu alati 

  • Elu on keerulisem, kui arvata võib. 

  • Asjad käivad ikka tähtsuse järjekorras. 

  • Kui kinnitad polti, siis väldi selle ülekeeramist. Viimane pingutus võib kogu süsteemi purustada. 

  • Aidata saad ainult neid, kes seda ise soovivad.


No comments:

Post a Comment