Monday, April 9, 2012

Kooliaasta lõpuni oli jäänud napilt 2 kuud

Esmaspäev siis ja jälle on alanud uus nädal, seekord heitlike ilmade ja ka tujudega, aga nädalalõpp lubab tulla parem. Oli jälle siis ralli 5+3 +1, seega üheksatunnine tööpäev. Algas Juurus oma kõige pisemate lemmikutega, kellega täna kuidagi eriti ei sujunud. Kõige suurematega tõmbasime otsi koomale , nad ju varsti vabad. Teistega läks suht norm. Üheksandikke ei suutnud seekord eriti võluda oma lolli magnetismi teemaga. Raplas tabas ees ebameldiv üllatus - olin kümnendikele välja kuulutanud kontrolltöö eelmise osa kohta, aga ei olnud meeles. Olin neile valmistanud uue teema. Kiirkorras küsimused ja lõpuks ikkagi OK. Oleks ometi olemas e - kool ,ss jääksid ära sellised ebameeldivad üllatused.  Kaheksandikes ootas mind ees kolm piigat, kes austasid mind oma kohalolekuga. teised ei pidanud vajalikuks kuulata mu õpetusi nii elusast kui eluta loodusest. Kaisa oli ka üle pika aja kohal ja mul tõsiselt hea meel. Loodan, et saame temaga asjad ilusasti korda, ta mul mõndagi teinud interneti teel nii füssas kui bios.
Täna püüti mulle siis selgeks teha, et olen vilets autojuht. Ma ei oskavat autot õigesti parkida. Hommikul panin masina kooli parklase, olles esimene. Kahele autole jäi minust vasakule ruumi ja ruumi jäi hulga ka paremale. Hiljem pidin kuulma kui loll ma olen ja kui lollid on mu kolleegid .Jäägu selle "hindaja "nimi asjaosaliste teada.  Kuidagi solvav oli - detsembris täitub mul autojuhistaaži 40 aastat ja sellest 30 viimast aastat praktiliselt iga päev roolis. Mõne aasta olen töötanud ka kutselise juhina. Peaks küll üle õla sülitama, aga siiani paar pisiviga - teelt väljasõit ilma eriliste tagajärgedeta. Olen sõitnud nii Euroopa kui ka Venemaa ja Valgevene teedel.
Nüüd siis tuli all, kõht täis ja homset - nüüd juba Eidapere koolipäeva ette valmistama :D

Olge siis tublid - need kes seda lugema juhtuvad. :D






No comments:

Post a Comment