Monday, June 4, 2012

Ja nii ongi

Esmaspäev, 04.06.2012

Meie elus on väga palju erinevaid situatsioone ja see, kuidas me eluga toime tuleme sõltub suuresti sellest, millisest aspektist me asju vaatame. Mida kõrgemale me jõuame, seda rohkem õpime inimesi ja olukordi hindama. Ei ole olemas halba inimestvõi kehva päeva, on vaid meie vaatevinkel asjale.
Juba paar päeva olen olnud täiesti allaandja rollis ja tühi nagu sidrun. Ma ei suuda ennast kokku võtta. Pidevalt tuleb see tunne, et enam ei jaksa, enam ei taha ja kaua ma pean neid väljakutseid taluma ja üldse miks just mina ja alati minuga peab kõik juhtuma. Olen nagu üksteist aastat töötanud tühikäigul ja jõudnud välja ei mitte kuhugi. Ma ei suuda mõista, mis minuga juhtunud on, aga maailm on kokkuvarsemise äärel ja kõik tundub olevat miraaž ja jällegi leian end tahtmatult Platoni koopast.




  • Selguse puudumine vangistab su eluenergia, segaduses olek takistab edasiminekut.
  • Selgusele jõudmine avab su ees uksi, avades taas vabaduse oma teel edasi liikuda.
  • Ma tean, mis on minu eesmärk, ma tean, mida väärin, ma tean, et kõik raskused on ületatavad.
  • Peale mõõna tuleb alati tõus
  • Võidelda, otsida, leida ja ei mittekunagi alla anda.


No comments:

Post a Comment