Sunday, April 15, 2012

Nädal sai läbi

Niisiis jällegi on möödunud nädal . Reedesest päevast sai Arturi käest paar pilti mehest, kellele minu matemaatikatund mõjus nii väsitavalt , et isegi vahetunnid tuli magamiseks appi võtta.





Kahju muidugi, et minu tunnid on nii ebahuvitavad, et võtab mehepoja täitsa läbi.
Laupäeval siis jälle Raplasse. Täiskasvanute Gümnaasiumi arvutipark on vaieldamatult maakonna parim ja sain seal siis jälle edasi teha oma Moodle projekti. Laadisin üles ka Arturilt saadud video, kus üritasin rulat proovida. üldiselt on aga nii, et peab tegelema ikka eakohaste mängudega, kuigi mehed pididki alati jääma lasteks. Küsimus muidugi on mänguasjades ja nende hinnas. ka mulle meeldivad kiired autod ja ilusad naised.
 Video minu rulasõidust on siin.

Nädalavahetusel tegelesingi põhiliselt oma arvutiasja korrastamisega. Facebookis leidsin lingi fotoblogi tegemiseks. Tänud Mari - Liisile, kes seda soovitas. Proovisin teha, kuid ega ta hea välja kukkunud  - põhjus jällegi mu olematu inglise keele oskus. Tegin midagi, kuid kõik kaustad ja üksikpildid on segamini - puudub nagu süsteem või nii.
Link mu fotoblogile on siin:
http://pildimatefus.blogspot.com/
Tundub, et sellel fotoblogil pole erilisi eeliseid varem minu poolt kasutatud pildigaleriiide ees. Võib - olla ainult atraktiivsus.

Tänane märksõna oli kevade tagasitulek. Käisin jälle pildistamas. See looduses käimine ja pildistamine on mu kirg ja pole midagi parata. Eriti nüüd kui olen tagasi saanud oma liikumisvõime.  Täna käisin kaugemal ja abiks oli auto, rattaga minna on ikka veel väga porine. Käisin ära Võidula külje all jõge pildistamas ja ka Selja mägedes. Viimases kohas oskasin esiteks lumme kinni jääda ja tagurdasin ka väga pehme koha peale, nii et muda käis üle katuse. Tänu oma suurele kogemusele, suutsin sealt ikkagi välja rabelda, muidu oleks ikka päris jamaks läinud, sest telo oli ka kodus juhtme otsas. Kallis abikaasa oli kodus juba üpris närvilise olekuga, ma saanudki õigesti aru, mis tal oli kas igatses rohkem mind või autot.



 Veepeegel
 




 Mukre rabajärv

Puhkekoht Selja mägedes

Täiskomplekt tänaseid pilte on siin:

Õhtul koolimajja minnes oli jällegi fotokas taskus ja õnnestus paremini toonekurepere tegemisi- toimetamisi pildistada ja videoklipile panna.


Rohkem pilte leiad siit


1 comment: